دمنوش لاغری
نوشته شده توسط : علی

چندسالیست که استفاده از انواع دمنوش لاغری بین مردم رواج پیدا کرده. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که اضافه وزن دارند، حتما فکر مصرف دمنوش‌­های لاغری به ذهن‌تان خطور کرده است. چای و دمنوش‌های لاغری ادعا دارند که به سم زدایی و کاهش وزن کمک می‌کنند. اما مدارکی که گواه این ادعا باشد، وجود ندارد.

لاغری با قهوه گانودرما دکتر بیز

 

حتی بعضی از دمنوش‌ها ممکن است تاثیر منفی بر متابولیسم بدن داشته و سبب افزایش اشتها و پرخوری شوند. جالب است بدانید که مصرف دمنوش‌ها در طولانی مدت اثربخش هستند. در عین حال، مصرف طولانی مدت آنها به بدن آسیب می‌رساند. ۳۱ دمنوش چربی سوز و لاغری خانگی چای و دمنوش‌های لاغری که غالبا با اسامی (slimming tea) یا (weight-loss tea) شناخته می‌شوند بر پایه گیاه دارویی سنا هستند که سازمان غذا و دارو آمریکا (FDA) آن را برای درمان یبوست تایید کرده. سنا حاوی مواد شیمیایی است که روده بزرگ را تحریک می‌کند و تاثیر ملین دارد. در نتیجه با دفع مقدار زیادی آب از بدن موجب لاغری می‌شود، درست مثل قرص‌های لاغری گیاهی.

لاغری با دمنوش دکتر بیز

 

۱- دمنوش لاغری زنجبیل زنجبیل به دلیل داشن طعم و طبعی گرم، سوخت و ساز بدن را تا حدودی افزایش می‌دهد. زمانی که اشتهایتان زیاد است، زنجبیل تازه را به صورت معکب‌های کوچک خرد و خشک کرده و آن را به غذاها و چای خود اضافه کنید. ۲- دمنوش لاغری قهوه سبز قهوه خام تفت داده نشده، کافئین و کلروژنیک بالایی دارد. کافئین، سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد و کلروژنیک به عنوان آنتی‌اکسیدان به کاهش فشارخون و کاهش وزن کمک می‌کند.

مجوز های شرکت دکتر بیز

 

قهوه سبز کارایی رژیم غذایی، ورزش و در نتیجه میزان کاهش وزن را تا حدودی افزایش می‌دهد. برای تهیه آن پودر قهوه سبز را داخل یک لیوان آب جوش بریزید و ۷ دقیقه زمان بدهید تا آماده شود. ۳- دمنوش لاغری چای ماچا چای ماچا نوعی چای سبز است که در مقایسه با انواع چای سبز ارزش غذایی بالاتری دارد. پژوهش‌ها نشان داده‌اند که یک لیوان از این چای حداقل معادل ۱۰ لیوان چای سبز معمولی ارزش غذایی دارد. چای ماچا می‌تواند تا حدودی سوخت و ساز بدن را افزایش دهد اما یک راه حل جادویی برای کاهش وزن نیست.

خواص جیسینگ

 

۴- دمنوش لاغری نعناع مصرف نعناع سبب می‌شود حرارت معده افزایش پیدا کند و قدرت هضم آن بالا برود. مقدار مشخصی برای مصرف نعناع در روز وجود ندارد، اما افرادی که حساسیت دارند باید در استفاده از این گیاه مراقب باشند و آن را همراه با غذا مصرف کنند. استفاده از نعناع عوارض جانبی و تاثیر قابل توجهی در کاهش وزن نیز ندارد.

شرکت دکتر بیز

 

۵- دمنوش لاغری چای سبز چای سبز معمولا تخمیر شده نیست. برگ‌های آن بخار پز شده و سپس با دست خرد می‌شوند. برخی تحقیقات نشان داده‌اند افرادی که چای سبز می‌نوشند، حدود ۱٫۵ کیلو در ۳ ماه وزن کم می‌کنند. اما برای رسیدن به این مقدار کاهش وزن، روزانه باید ۶ تا ۷ فنجان چای سبز بنوشید که کار سخت و طاقت فرسایی است. یادتان باشد به جای چای سبز از عصاره آن استفاده نکنید؛ چرا که موجب بروز مشکلات جدی کبدی می‌شود.

خواص قهوه گانودرما





:: برچسب‌ها: گانودرما بیز ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: